Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2006, Vol I, No 2, p. 83–92.


Dzianis Kapski, Ivan Leonovich
Kelių eismo saugumo patobulinimas remiantis potencialiu pavojumi susiduriant
 
Straipsnyje analizuojami avaringumo tikimybės reguliuojamose sankryžose numatymo metodo rezultatai. Programa leidžia sumažinti darbo išlaidas numatant avaringumo tikimybę. Pateikiamos kai kurios rekomendacijos avaringumo tikimybei mažinti, kelių eismo saugumui patobulinti avarijos galimybės vietoje (pėsčiųjų perėjose ir sankryžose). Išskirtos priemonės eismo saugumui kontroliuojamose sankryžose patobulinti.
 
Reikšminiai žodžiai: avaringumas, tikimybės numatymo metodas, potencialus pavojus, avaringumo tikimybės mažinimas.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai