ļ»æ Zoltán Soós, Csaba Tóth, Dávid Bóka - Ekvivalentinės ašies apkrovos koeficiento nustatymas naudojant judančių transporto priemonių svėrimo duomenų statistinę analizę (Vol XI, No 4)

Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2016, Vol XI, No 4, p. 266-273


Zoltán Soós, Csaba Tóth, Dávid Bóka

Ekvivalentinės ašies apkrovos koeficiento nustatymas naudojant judančių transporto priemonių svėrimo duomenų statistinę analizę

 
Ekvivalentinės ašies apkrovos koeficientai šiuo metu galiojančiame Vengrijos dangų projektavimo standarte buvo nustatyti naudojant judančių transporto priemonių svėrimo duomenis, gautus per pirmuosius penkerius metus po šių sistemų įdiegimo 30-yje Vengrijos kelių ruožų 1996 m. Praėjusiais ir šiais metais duomenys dažniausiai renkami tik šalies sienos kirtimo punktuose, tačiau jie naudojami tik teisės pažeidimų nustatymo tikslais, bet ne išsamiai statistinei analizei. Norint nustatyti faktinius ekvivalentinės ašies apkrovos koeficientus, kurie bus naudojami dangoms projektuoti, surinkti vienerių metų duomenys ir taikyti statistiniai metodai. Panaudotas algoritmas ašies apkrovų daugiarūšio pasiskirstymo valdymui matematinėje perspektyvoje. Taikant Monte Karlo metodus, nustatyti koeficientai kiekvienam sunkiasvorių transporto priemonių tipui ir galiausiai kiekvienai transporto priemonių klasei, nurodytai dabartiniame Vengrijos dangų projektavimo vadove. Apskaičiuotieji koeficientai labai skiriasi nuo dabar galiojančių, o tai reiškia, kad dangų projektavimo rezultatas gali būti klaidingas. Be to, į minėtą standartą pasiūlyta įtraukti tris papildomus transporto priemonių tipus.
 
Reikšminiai žodžiai: EM algoritmas, ekvivalentinės ašies apkrovos koeficientai, Monte Karlo modeliavimas, judančių transporto priemonių svėrimas.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai