Francesca Russo, Salvatore Antonio Biancardo - Užmiesčio kelių be skiriamosios juostos geometrinių parametrų darnos gerinimo priemonės (Vol XII, No 4)

Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2017, Vol XII, No 4, p. 211-217


Francesca Russo, Salvatore Antonio Biancardo
Užmiesčio kelių be skiriamosios juostos geometrinių parametrų darnos gerinimo priemonės
 

Tyrimo tikslas – įvertinti kelio trasos geometrinių parametrų darnos įtaką kelio avaringumui. Projektuojamos kelio trasos geometrinių parametrų darnos įvertinimas yra projektuotojų naudojama priemonė eismo saugumui gerinti. Tyrimui pasirinktas dviejų juostų, dviejų eismo krypčių kelias Italijos užmiestyje, vingiuojantis lygumoje, neturintis spiralinių pereinamųjų kreivių tarp tiesių ruožų ir apskritiminių kreivių. Kelio trasos geometrinių parametrų darna vertinta dviem etapais: įvertinant jų atitiktį šiuo metu galiojantiems Italijos standartams, remiantis projektinio greičio diagrama, ir sudarant eismo srauto važiavimo greičio diagramą, kuri padėtų nustatyti zoną, apribotą greičio diagrama ir vidutiniu svertiniu greičiu, bei nustatant eismo srauto važiavimo greičio standartinį nuokrypį kiekviename geometriniame ruože. Sudarytas eismo srauto važiavimo greičio prognozavimo modelis, kuriam panaudotas 85-ojo procentinio greičio pasiskirstymas, važiuojant tik lengviesiems automobiliams laisvame sraute ir esant geroms oro sąlygoms bei geram apšvietimui. Visuotinei kelio geometrinių parametrų darnai nustatyti taikyta neigiama eksponentinė funkcija. Pabaigoje atliktas avaringumo prognozavimo modelio kalibravimas, patvirtinantis, kad, labai sumažėjus avaringumui, kelio geometrinių parametrų darna pagerėja. Kelio geometrinių parametrų darnos modelis yra naudinga priemonė projektuojant kelio geometrinius parametrus ar įvertinant esamų užmiesčio kelių be skiriamosios juostos geometrinius parametrus.

 
Reikšminiai žodžiai: kelio trasos geometrinių parametrų darna, avaringumas, užmiesčio kelias be skiriamosios juostos.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai