Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2007, Vol II, No 3, p. 119-123.


Edgar Sokolovskij, Olegas Prentkovskis, Robertas Pečeliūnas, Jurgita Kinderytė-Poškienė

Automobilio rato atsitrenkimo į kelio bordiūrą tyrimas

 
Straipsnyje nagrinėjamas automobilio atsitrenkimas ratais į kelio bordiūrą, dėl ko demontuojama rato padanga. Nustatyti minimali padangai demontuoti nuo ratlankio būtina jėga ir minimalus automobilio važiavimo greitis, ekvivalentiškas jo kinetinės energijos sąnaudoms padangai demontuoti nuo ratlankio, atsitrenkus į kelio bordiūrą. Įvairių klasių automobiliams nustatytos šios jėgos ir greičio reikšmės, jų priklausomybė nuo kelio bordiūro aukščio ir atsitrenkimo į bordiūrą kampo. Pasiūlyta patikslinta metodika automobilių važiavimo prieš eismo įvykį greičiams apskaičiuoti, įvertinant ir kinetinės energijos sąnaudas padangoms demontuoti ratui atsitrenkiant į kelio bordiūrą.
 
Reikšminiai žodžiai: atsitrenkimas, ratas, automobilis, kelio bordiūras, padanga, demontavimas, ekvivalentinis greitis.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai