Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2007, Vol II, No 4, p. 183-193.


Viktor Gribniak, Gintaris Kaklauskas, Darius Bačinskas

Betono susitraukimo įtakos gelžbetoninių tiltų elementų pleišėjimui ir deformacijoms tyrimų apžvalga

 
Pateikiama betono susitraukimo įtakos gelžbetoninių tiltų elementų pleišėjimui ir deformacijoms tyrimų apžvalga. Betono susitraukimas yra viena pagrindinių daugelio pasaulio tiltų pažaidų atsiradimo priežasčių. Apžvelgti įvairūs veiksniai, lemiantys susitraukimo paveiktų elementų elgseną. Išnagrinėta gelžbetoninio elemento įtempių ir deformacijų būsena, atsirandanti dėl suvaržytų susitraukimo bei jį lydinčio valkšnumo deformacijų. Tiltų elementų pleišėjimo atsparumui didinti siūloma naudoti mažesnį cemento kiekį bei susitraukimą mažinančius priedus. Kitos priemonės yra mišinių, turinčių didesnį vandens ir cemento santykį, mažesnio armatūros kiekio elemente taikymas bei konstrukcinių suvaržymų eliminavimas.
 
Reikšminiai žodžiai: susitraukimas, pleišėjimas, deformacijos, tiltas, gelžbetonis, valkšnumas.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai