Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2008, Vol III, No 2, p. 71-76.


Lina Bertulienė, Alfredas Laurinavičius

Kelio žemės sankasos ir apsauginio šalčiui atsparaus sluoksnių deformacijos modulio nustatymo metodų tyrimai ir vertinimas

 
Dangos konstrukcijos stiprumas yra vienas iš svarbiausių rodiklių, lemiančių gebėjimą atlaikyti transporto priemonių eismo apkrovas. Pasaulyje plačiai naudojami statinis ir dinaminis neardantys dangos konstrukcijų deformacijos modulio nustatymo metodai, tačiau daugumoje šalių projektuojant ir įrengiant automobilių kelių dangų konstrukcijas jų stiprumas apibrėžiamas statiniu deformacijos moduliu. Siekiant nustatyti ir palyginti statiniu ir dinaminiu metodu atliktų bandymų duomenų rezultatų tikslumą, 2007 metais Vilniaus Gedimino technikos universiteto laboratorija atliko lyginamuosius matavimus bandymų ruože ant žemės sankasos ir apsauginio šalčiui atsparaus sluoksnio keturiais matavimo prietaisais. Straipsnio pabaigoje pateiktos matavimo rezultatų ant žemės sankasos ir apsauginio šalčiui atsparaus sluoksnio išvados.
 
Reikšminiai žodžiai: kelio dangos deformacijos, dinaminis deformacijos modulis, statinis deformacijos modulis, krintančio svorio deflektometras.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai