Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2008, Vol III, No 2, p. 77–83.


Donatas Čygas, Alfredas Laurinavičius, Audrius Vaitkus, Zigmantas Perveneckas, Algirdas Motiejūnas

Lietuvos automobilių kelių asfalto dangų konstrukcijų tyrimai (I)

 
Lietuvos automobilių keliuose sparčiai didėjantis krovininio transporto eismo intensyvumas, norminės ašinės apkrovos padidėjimas skatina mokslininkus ieškoti naujų patvarių kelių tiesimo medžiagų bei jų mišinių. Siekiant padidinti kelio dangų konstrukcijų stiprumą, būtina naudoti naujas technologijas ir ieškoti naujų kelio dangos konstrukcijos sluoksnių įrengimo metodų, tirti kelių dangas bei jų konstrukcijos natūraliomis sąlygomis. Straipsnyje pateikiamas pirmą kartą Lietuvos istorijoje įrengtas eksperimentinių dangos konstrukcijų bandomasis kelio ruožas. Aprašoma įtempio bei deformacijos daviklių įrengimo, skirtinguose bandomojo kelio ruožo dangos konstrukcijų sluoksniuose, procedūra, pirminiai įtempių ir deformacijų matavimo rezultatai. Šie matavimai bus atliekami kiekvieną kartą bandomuoju kelio ruožu pravažiavus 20 000 ESA, perskaičiuotų 100 kN.
 
Reikšminiai žodžiai: kelio dangos konstrukcija, bandomasis kelio ruožas, įtempis, deformacija, daviklis, vėžės, dangos šiurkštumas, dangos nelygumas.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai