Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2008, Vol III, No 4, p. 198-205.


Zenonas Kamaitis

Iš anksto įtemptų surenkamų gelžbetoninių segmentinių tiltų sandūrų natūriniai tyrimai

 
Surenkamos segmentinės konstrukcijos plačiai naudojamos tiltuose, statomuose gembiniu pusiausvyros metodu. Ypač svarbios yra sandūros sujungiant tiltų perdangų surenkamuosius segmentus. Sandūros tarp segmentų, taip pat kaip ir perdangos turi gebėti perimti gniuždymo, šlyties ir sukimo įrąžas. Pateikti pagrindiniai reikalavimai siauroms sandūroms. Segmentinės sandūros tyrinėtos statomuose ir naudojamuose tiltuose, pastatytuose gembiniu pusiausvyros metodu. Šiame straipsnyje pateikti penkių svarbiausių tiltų lauko tyrimų rezultatai. Tiltų perdangos yra dėžinės pastovaus ar kintamo aukščio. Tyrinėti betoninių ir siaurų sandūrų geometriniai ir mechaniniai parametrai. Sandūrų defektai klasifikuojami. Pateikti taip pat kai kurių Lietuvos tiltų dėžinių perdangų sandūrų statistiniai rodikliai. Tipinės sandūrų problemos parodytos pridedamose nuotraukose.
 
Reikšminiai žodžiai: segmentiniai gelžbetoniniai tiltai, siaurosios sandūros, reikalavimai, defektai.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai