Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2009, Vol IV, No 1, p. 31-35.


Roman Klementschitz, Juliane Stark

Kelionė į darbą ir atgal automobiliu: automobilių statymo reglamentavimas kaip galima paskata

 
Austrijos Vienos miesto Gamtos išteklių ir taikomųjų mokslų universiteto Transporto studijų institutas Vienos, Žemosios Austrijos ir Burgenlando provincijų užsakymu atliko tyrimą, kokią įtaką automobilių statymo darbo vietoje reglamento įvedimas turės darbuotojų judrumui. Apklausų telefonu pagal pirmenybių teikimo metodą (angl. Stated Preference Technique) rezultatai parodė, kad stovėjimo vietų skaičiaus ribojimas ir automobilių statymo kompanijai priklausančiose stovėjimo aikštelėse privalomojo apmokestinimo įvedimas yra efektyvi priemonė įgyvendinant strateginius miesto tikslus. Abiem atvejais tuo pat metu būtina riboti ir ilgą stovėjimą miesto gatvėse. Tai padėtų išvengti automobilių srauto didėjimo ieškant laisvų stovėjimo vietų.
 
Reikšminiai žodžiai: automobilių statymo reglamentavimas, kelionė į darbą ir iš darbo, transporto priemonės pasirinkimas, pirmenybių teikimo analizė, judrumo valdymas, kompanijos automobilių stovėjimo aikštelė.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai