ļ»æ Inkyu Rhee - Geležinkelio tiltas naudojant nedidelę įtemptąją betoninę siją (Vol VII, No 2)

Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2012, Vol VII, No 2, p. 137-144


Inkyu Rhee

Geležinkelio tiltas naudojant nedidelę įtemptąją betoninę siją

 
Sijos gylis yra lemiamas parametras greitai tilto statybai ir gabarito apribojimui miesto teritorijoje, ypač tankiai apgyvendintuose rajonuose. Standartinei įtemptajai I formos betoninei sijai paprastai reikalingas didesnis gylis, kad ji išlaikytų pakankamą jėgų dvejeto petį tarp gniuždomosios ir tempiamosios sluoksnos. Tyrimui atlikti gali būti panaudotas nedidelis stačiakampis kiaurymėtasis profilis kaip standartinės I formos sijos pakaitalas. Suprojektuota 30 m ilgio, 1,7 m aukščio ir 3,63 m pločio nedidelė įtemptoji dėžinio profilio betoninė sija. Atliktas laboratorinis šios sijos statinės būklės bandymas, veikiant ją 6400 kN apkrova ir lenkiant keturis taškus. Bandymo metu užfiksuota apkrovos ir įlinkio kreivė bei pleišėjimo pobūdis skirtinguose apkrovos etapuose. Be to, dinaminėms charakteristikoms, saviesiems dažniams ir slopinimo dekrementui nustatyti atlikti keli priverstiniai vibraciniai bandymai naudojant osciliatorių, keičiant operacinį dažnį. Šio keturių taškų lenkimo bandymo analizė netiesinės baigtinių elementų analizės metodu, veikiant nekintančiai statinei apkrovai, atlikta naudojant ABAQUS programą. Galiausiai atlikta daug skirtingo tarpatramio ilgio ir sijos gylio skaičiavimų tiltui su nedidele įtemptąja sija, siekiant įvertinti tinkamumą geležinkelio tiltui ir palyginti su projektavimo normų kriterijais, atsižvelgiant į tokias nuo laiko priklausančias dinamines charakteristikas, kaip įlinkis, pagreitis ir sukimasis.
 
Reikšminiai žodžiai: nedidelė dėžinio skerspjūvio sija, natūralusis bandymas, vibracinis bandymas, betono plastiškumas, modalinė dinamika, geležinkelio tiltas.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai