ļ»æ Filippo Giammaria Praticò, Marinella Giunta - Esamos, buvusios ir būsimos kelio trasos poveikio automobilių srauto važiavimo greičiui nustatymas dviejų eismo juostų užmiesčio keliuose (Vol VII, No 3)

Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2012, Vol VII, No 3, p. 181-190


Filippo Giammaria Praticò, Marinella Giunta

Esamos, buvusios ir būsimos kelio trasos poveikio automobilių srauto važiavimo greičiui nustatymas dviejų eismo juostų užmiesčio keliuose

 
Per pastaruosius dešimtmečius atlikta keletas tyrimų, kurie padėtų sudaryti automobilių srauto važiavimo greičio prognozavimo modelius dviejų eismo juostų užmiesčio keliams. Nustatyta, kad automobilių srauto greičiuiįtakos turi daugelis veiksnių, tokių kaip horizontaliosios kreivės spindulys ar vingiuotumas, horizontaliosios kreivės nuolydis, ilgis, nuokrypio kampas, matomumo atstumas, skersinis viražo nuolydis, sukibimas skersine kryptimi bei kelio dangos sąlygos. Todėl kyla daugybė klausimų, ypač tuomet, kai kelyje geometrinės savybės kinta nuolat, pavyzdžiui, tame pačiame kelyje pastebimi ir trumpi, ir ilgi tiesieji intarpai. Tokiomis sąlygomis vienarūšių kelio ruožų vertinimas ir sudėtingų algoritmų kalibravimas, norint atlikti V85 greičio prognozę, tampa sunkia užduotimi, o saugaus eismo užduotis įgyvendinti nėra lengva. Šio darbo tikslas – nustatyti esamų, buvusių ir būsimų kelio trasos geometrinių elementų poveikį automobilių srauto važiavimo greičiui. Ypatingas dėmesys skirtas prielaidai dėl nežalingo aplinkai greičio kaip pradinės reikšmės trumpuose (priklausomuose) ir ilguose (nepriklausomuose) tiesiuosiuose intarpuose. Autoriai pasiūlė naują automobilių srauto greičio prognozavimo modelį, kuriame įvertintos buvusios ir būsimos kelio trasos geometrinės savybės. Pasiūlytas greičio prognozavimo algoritmas buvo patikrintas išsamaus eksperimentinio tyrimo metu, atlikto pietų Italijos Reggio Calabria provincijos užmiesčio kelyje. Straipsnyje pateiktas uždavinio modeliavimas, eksperimentinis planas ir aptarti rezultatai. Gauti rezultatai patvirtino siūlomo modelio pagrįstumą, tačiau reikalingi tolesni eksperimentai, kad šis modelis leistų prognozuoti automobilių srauto greitį įvairių tipų keliuose.
 
Reikšminiai žodžiai: eismo srauto greitis, užmiesčio kelias, spindulys, ilgis, esama, buvusi ir būsima kelio trasa.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai