ļ»æ Adam Zofka, Ramandeep Josen, Miglė Paliukaitė, Audrius Vaitkus, Tomasz Mechowski, Maciej Maliszewski - Dangų valdymo sistemos elementai: taikymo pavyzdys (Vol IX, No 1)

Vilnius Gediminas Technical UniversityRiga Technical UniversityTallinn University of TechnologyBaltic Road Association

 

Abstracted in databases:
Thomson SCIE: Science Citation Index ExpandedTM (Web of Science), INSPEC, EBSCO, TRIS/TRIS Online, VINITI, CSA's ERD, CSA/ASCE (CSA's TRD), SCOPUS (Elsevier Database)

2015 Impact Factor: 0.519 ©2015 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report®

ISSN 1822-427X print
ISSN 1822-4288 online
 

 

 
 

"The Baltic Journal of Road and Bridge Engineering"
Vilnius: Technika, 2014, Vol IX, No 1, p. 1-9


Adam Zofka, Ramandeep Josen, Miglė Paliukaitė, Audrius Vaitkus, Tomasz Mechowski, Maciej Maliszewski
Dangų valdymo sistemos elementai: taikymo pavyzdys
 

Straipsnyje pristatyti dangų valdymo sistemos elementai, ypatingas dėmesys skiriamas pirmiesiems mėginimams sudaryti išsamų duomenų archyvą ir numatyti tolesnį jo naudojimą taikant keturias skirtingas priežiūros strategijas. Atlikti dangos eksploatacinių rodiklių, t. y. išilginių ir skersinių plyšių bei dangos nelygumo, tyrimai įvairių veiksnių atžvilgiu, kuriuos būtų galima suskirstyti į tris kategorijas, t. y. klimatiniai, dangos konstrukcijos ir eismo veiksniai. Aukštos kokybės klimato duomenys gauti iš nacionalinių meteorologijos stočių Konektikute. Priežiūros ir statybos duomenys naudoti dangos amžiui ir konstrukcijai nustatyti. Eismo duomenys yra gauti iš valstijos apskaitos, apskaičiuota visų kelio ruožų transporto apkrova pagal jų amžių. Naudojant didelio ryškumo dangos vaizdus, surinktus automatinio kelio dangos analizatoriumi 2010 m., nustatytas išilginių ir skersinių plyšių skaičius pagal jų išsidėstymą kelio dangoje. Remiantis šiais duomenimis sukurti dangų valdymo sistemos elementai su stochastiniais elementais, atlikta jų analizė, įvertinanti biudžeto poreikį pagal keturis skirtingus dangų valdymo scenarijus. Kiekvieno scenarijaus dangos būklės indekso pradinės reikšmės skyrėsi priklausomai nuo nagrinėjamų kelių priežiūros darbų. 20 metų laikotarpio analizė parodė aiškią dangų remonto naudą tuomet, kai danga vis dar yra geros būklės, ir tai nepaisant eismo dalyvių gaišties ir (arba) transporto priemonių eksploatacinių išlaidų, kurios tik padidintų skirtumą tarp scenarijų.

 
Reikšminiai žodžiai:  dangų valdymo sistema (DVS), dangos būklės indeksas (DBI), tarptautinis nelygumo indeksas, dangos priežiūros darbų scenarijai.

Read full article (restricted access)

view contents of entire journal number    |    switch abstract language to English, Latvian or Estonian

 

 
 

 

© Vilnius Gediminas Technical University, 2006 - 2018   |   Web Design   

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai